Rozwiązania Lista

A może jednak telefonia VoIP ?

 A może jednak zamienić w mojej firmie , tradycyjną linię telefoniczną analogową POTS lub cyfrową ISDN na linię telefonii VoIP ?

Tylko po co ? Co mi to da ?

Na te pytania nie sposób poprawnie odpowiedzieć nie dokonując analizy rzeczywistych potrzeb firmy w wielu aspektach jej funkcjonowania.  

Pomimo ogromnej ekspansji telefonii komórkowej GSM, nadal posiadanie przez firmę telefonii stacjonarnej, nadaje jej cech wiarygodności i stabilności. Tak więc warto posiadać linię telefonii stacjonarnej ale przy tym należy zadbać o jej efektywne wykorzystanie pod kątem :

      - poprawy wizerunku firmy
      - poprawy dostępności
      - obniżenia kosztów

Jednym z elementów poprawiających wizerunek firmy  może być słowna wiadomość powitalna przekazywana dzwoniącym interesantom na początku rozmowy. Tak zwany system IVR uruchomiony na łączu telefonii IP zapewni możliwość różnorodnej konfiguracji tej usługi. Usługi która w kontekście obowiązującego prawa związanego z ochroną danych osobowych niejednokrotnie staję się wymogiem jaki musi spełnić system telekomunikacyjny firmy.

Dostępność rozumiana jako 100 procentowa możliwość obsłużenia wszystkich połączeń przychodzących do firmy, to kolejny element wizerunkowy jak i bardzo ważny aspekt biznesowy. Utrata połączeń to utrata potencjalnych Klientów. Aby ją spełnić, muszą być zapewnione zasoby techniczne w postaci wolnych łączy gotowych obsłużyć nowe połączenia oraz powinna być możliwość kolejkowania tych połączeń w przypadku zajętości osób wyznaczonych do ich odebrania.

W odróżnieniu od tradycyjnego  analogowego łącza telefonicznego POTS obsługującego pojedyncze połączenie telefoniczne , łącze telefonii IP z łatwością może spełnić powyższe wymagania, realizując na jednym zakończeniu łącza wiele kanałów rozmównych – wiele jednoczesnych połączeń telefonicznych.

Nasza propozycja zamiany tradycyjnego łącza telefonii stacjonarnej POTS lub ISDN na łącze telefonii IP ( VoIP) pozwoli na obniżenie comiesięcznych kosztów abonamentowych z jednoczesnym dodaniem usług dodatkowych.

Przykłady rozwiązań :